کتابخانه بقیه الله(عج) میانشهر

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

portal.shamstoos.ir

به اطلاع اعضا محترم و شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی رضوی می رساند ضمن تهیه کتاب مسابقه از کتابخانه بقیه اله میانشهر علاوه بر فرم مکتوب مسابقه می توانند به آدرس اینترنتی بالا جهت شرکت در مسابقه اقدام کنند .مهلت شرکت در مسابقه تا 20 تیر 95 می باشد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۲
کتابخانه بقیه الله میانشهر
جرایم دیرکرد کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی استان فارس به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان بخشیده می شود.بر این اساس جرایم دیرکرد اعضایی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخانه تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام کنند، مورد بخشودگی قرار ‌می‌گیرد.

ساعت کاری کتابخانه های عمومی استان نیز در ماه مبارک رمضان تغییر کرد. ساعت کاری نوبت صبح 30 دقیقه دیرتر آغاز و نوبت عصر 30 دقیقه زودتر پایان می یابد که بر این اساس کتابخانه ها در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و بعد از ظهر ۱۳ تا ۱۸:۳۰ به اعضا خدمت رسانی می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۲
کتابخانه بقیه الله میانشهر

 به نام خدا--به اطلاع دوستداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می رساند جلسه نشست کتابخوان و جمع خوانی کتاب هر ماه در کتابخانه بقیه اله میانشهر برگزار می گردد.لذا از کسانی که دوست دارند کتابهای مورد علاقه خود را در جلساتی که در کتابخانه بقیه اله برگزار می شود به اشتراک بگذارند دعوت می شود جهت معرفی کتاب خود  و نام نویسی به کتابخانه بقیه اله میانشهر مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۰
کتابخانه بقیه الله میانشهر

باسمه تعالی-به اطلاع اعضا محترم کتابخانه می رساند جهت تهیه کتابهای مسابقه کتابخوانی به کتابخانه بقیه اله میانشهر مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۲
کتابخانه بقیه الله میانشهر