کتابخانه بقیه الله(عج) میانشهر

روز فسا

پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا اعلام کرد:تشریح برنامه های بزرگداشت «روز فسا» در کتابخانه های عمومی این شهرستانمحمدحسین فیروزی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان را به مناسبت بزرگداشت «روز فسا» اعلام کرد.

به گزارش اداره کتابخانه‌های عمومی فسا، فیروزی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا از 17الی 23 فروردین‌ماه با برگزاری برنامه های گوناگون فرهنگی و کتابخانه‌ای، آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم در کتابخانه های عمومی فسا خواهند بود.

وی با تصریح این‌که روز 19 فروردین ماه به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ابوعلی نحوی فسوی در تقویم ملی روز فسا نامگذاری شده است، افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این روز میزبان عضویت رایگان متقاضیان و همشهریان در کتابخانه های عمومی شهرستان فسا خواهیم بود.

فیروزی همچنین به برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت این روز خبر داد و گفت: به منظور آشنایی بیشتر اهالی فرهنگ و کتاب و به اندازه ظرفیت های موجود، نمایشگاه آثار نویسندگان بومی شهرستان فسا از 19فروردین در کتابخانه های عمومی برپا می گردد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و آشنایی بیشتر با این آثار به کتابخانه‌های عمومی مراجعه نمایند.

وی برپایی مسابقه نقاشی با عنوان «شهر زیبای من فسا» ویژه کودکان و نوجوانان، «مسابقه معرفی کتاب و نویسندگان فسایی» و بازدید دانش‌آموزان و گروه‌های مختلف از کتابخانه‌های عمومی را بخشی دیگر از فعالیت‌های این اداره در هفته بزرگداشت فسا اعلام کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا همچنین از فراخوان «بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان فسایی» خبر داد و گفت: به لطف خداوند و با کمک کتابداران محترم شهرستان فسا، بخشی از اطلاعات حرفه‌ای «بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان فسایی» در نیمه دوم سال 95 جمع‌آوری شده است. امیدواریم همزمان با هفته بزرگداشت فسا بخش دوم، که نیازمند همکاری مردم و همشهریان است، به خوبی ادامه یابد و ما در آینده نزدیک به اطلاعات کامل دست پیدا یابیم.


 

بیشتر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
کتابخانه بقیه الله میانشهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی