کتابخانه بقیه الله(عج) میانشهر

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

باسمه تعالی

ساعات کاری کتابخانه بقیه اله نیم سال دوم 94


شنبه الی دوشنبه از ساعت 12:30 الی 18:30

سه شنبه الی پنج شنبه از ساعت 7:30 الی 13:30

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۰
کتابخانه بقیه الله میانشهر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۸
کتابخانه بقیه الله میانشهر

از حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلّم) سوال شد که فردای قیامت نجات در چیست؟ حضرت در جواب فرمودند: نجات تنها در این است که با خداوند از در خدعه و فریب وارد نشوید که خداوند با شما خدعه نماید. زیرا هرکس با خدا خدعه کند خدا با او خدعه خواهد کرد و ایمانش را از وی سلب می کند. کسیکه با خدا خدعه میکند اگر درست بفهمد در واقع خود را فریب داده است .گفته شد یا رسول الله چگونه با خدا خدعه می کند؟ فرمودند: فریضه ای را که خداوند بدان امر فرموده انجام می دهد ولی در نیت غیرخدا را اراده می نماید. سپس فرمودند: راه تقوی در پیش گیرید و ازریا بپرهیزید که ریا شرک به خداوند است و ریاکار در قیامت به چهار اسم خوانده می شود: ای کافر، ای فاجر، ای مکار ،ای زیانکار،  اعمالت برباد رفت و اجرت باطل شد.

منبع : سفینه 1،((رای))،ص499

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۴
کتابخانه بقیه الله میانشهر

تیتر خبر: کتاب جدید دکتر بهرامیان با حضور مدیرکل کتابخانه های فارس در فسا رونمایی می شود

آیین رونمایی و جشن امضا کتاب « معشوقه های من همه کلمه بودند»  آخرین اثر محمد حسین بهرامیان با حضور جعفری، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در فسا برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، فیروزی درباره برنامه رونمایی گفت: رونمایی و جشن امضا کتاب « معشوقه های من همه کلمه بودند» آخرین اثر محمد حسین بهرامیان، شنبه 26 شهریور ماه ساعت 17 عصر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار می گردد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: رونمایی این کتاب با حضور سید محمد امین جعفری حسینی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار می گردد.

کتاب « معشوقه های من همه کلمه بودند» مجموعه از اخرین سروده های بهرامیان است که از سوی انتشارات نیماژ به چاپ رسیده است.

 

محمد حسین بهرامیان، شاعر، نویسنده و استاد دانشگاه که اصالتا ایلیاتی است، متولد سال ۱۳۴۸ در ارسنجان فارس می باشد. وی پس از به پایان رساندن دوران تحصیلات ابتدایی در زادگاهش به علت شغل پدر، رهسپار فسا گردیده و تا مقطع دکترای زبان و ادب فارسی در این شهر ادب پرور، بالیده و رحل اقامت افکنده است.

نگارش مجموعه ۴ جلدی «خلاصه خوبی ها»، باز آفرینی جلد اول مجموعه ۳ جلدی«حجره های ملکوت»، کتاب«این وصله ها به ماه نمی چسبد» که به مرحله نهایی داوری کتاب فصل نیز راه یافت در ۳ بخش (تازه ها، دفتر خاطره ها و مشق حماسه) و «همیشه تر از هرچه اتفاق» نیز از وی به چاپ رسیده است.  همچنین آثار فراوانی در عرصه نقد، نظر، تحلیل و پژوهش در ادبیات کلاسیک، اثری مشترک در بررسی اوضاع فرهنگی ایران زمان قاجار بر اساس بازخوانی سفرنامه های ناصرالدین شاه و... از دیگر فعالیت های ادبی و هنری بهرامیان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۷
کتابخانه بقیه الله میانشهر

باسمه تعالی.

با تشکر از تمام بازدید کنندگان وبلاگ کتابخانه عمومی بقیه اله میانشهر.

خواهشمند است با ارائه نظرات خود در قسمت روبروی هر مطلب در وبلاگ کتابخانه ما را در پیشبرد اهداف کتاب و کتابخوانی یاری نمایید.



با تشکر-اندرز-مسول کتابخانه بقیه اله میانشهر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۸
کتابخانه بقیه الله میانشهر

 این مسابقه که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر فسا با همکاری ادراه کتابخانه های عمومی شهرستان فسا برگزار گردید با استقبال کم نظیر شهروندان مواجه شد که پس از ماه مبارک رمضان به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید گردید تا از تمامی نقاط شهرستان پاسخنامه های خود را ارسال نمایند و در مسابقه شرکت کنند .

مراسم قرعه کشی از شرکت کنندگان در این مسابقه در شورای شهر فسا با حضور اعضا محترم کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، معاونت فرهنگی شهرداری و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار گردید که نهایتاً ۵۰ نفر از شرکت کنندگان هدیه کارت ۵۰۰۰۰ هزار تومانی تعلق گرفت که لیست اسامی شهروندانی که در قرعه کشی مشخص شدند به شرح ذیل می باشد که می تواند برای دریافت جوایز خود به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مراجعه نمائید . لازم به ذکر است حدود 15 نفر از برگزیدگان از کتابخانه عمومی بقیه اله میانشهر می باشد.در ضمن آمار شرکت کنندگان  از کتابخانه بقیه اله میانشهر در بین کتابخانه های تحت پوشش اداره کتابخانه فسا بیشتر از همه بود.

اسامی برگزیده گان مسابقه کتاب خوانی ویژه ماه مبارک رمضان 
نگین زارعپور
حسین یزدانپناهی
مسلم اکبری
فاطمه رحیم زاهدی
سجاددهقان خلیلی
مهدی یاراحمدی
مظلومه نوری زاده
بهزاد زارعپور
حجت اولادحسین
تاجی توفیقی
محمد مهدی شجاعی
فاطمه اقبال
نسترن ستاری
فضل اله مجاب
محمد ایزدخواه
سید ایمان هاشمی
امیر علی امیر خانی
طاهره داور شناس
مطهره جمالی
کامران کریمی
مریم شیدایی
مژده کریمی
اکبر نظری
مریم اکبری
زهرا تشکر
عبدالمطلب خوانسالار
امنه رحمانی
الهه یکتا پرست
غلامرضا موذن
مریم جمالی
مریم دهقان خلیلی
محمد علی ماندی
عسل صفرپور
علی محمد نادری
مجتبی گلابی
مظلومه روستا زاده
مریم زارعی
فریبا اولاد حسین
رسول دهقان خلیلی
مریم غزالی
ملیحه فدوی
فاطمه نادری
پریسا ابراهیم زاده
فاطمه نجاتی
زهرا حمیده
اصغر اقبال
زیبا رفیعی
فاطمه محمدی
سیده رویا هاشمی
صغری پاوره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۹
کتابخانه بقیه الله میانشهر