کتابخانه بقیه الله(عج) میانشهر

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سمه تعالی

در مراسم روز کتاب کتابدار و کتابخانه  در روز 26 آبان 94 در هتل بزرګ شیراز آقای مهندس تهمتن از طرف انجمن کتابخانه های فارس با حضور معاون استاندار و مدیر کل کتابخانه های فارس به عنوان شهردار نمونه استان فارس شناخته شدن و از ایشان با لوح سپاس و تقدیر نامه تجلیل به عمل آمد.همچنین آقای فیروزی به عنوان رییس برتر استان برګزیده شدن و خانم محبی هم به عنوان کتابدار برتر استان از آنها تجلیل به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۷
کتابخانه بقیه الله میانشهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۲
کتابخانه بقیه الله میانشهر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۷
کتابخانه بقیه الله میانشهر

با سمه تعالی

به اطلاع می رساند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی (آبان 94) روز یکشنبه 94/08/24 صبح و بعدازظهر عضویت در کتابخانه عمومی بقیه اله میانشهر رایګان می باشد. لذا از تمامی عموم و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می شود جهت ثبت نام و تمدید عضویت یکساله به کتابخانه بقیه اله میانشهر مراجعه کنند. 

با تشکر

اندرز-مسول کتابخانه بقیه اله میانشهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۴
کتابخانه بقیه الله میانشهر

باسمه تعالی

مسابقه بزرګ کتابخوانی از کتاب نامیرا در سطح کشوری و شهرستانی  با جوایز ارزنده در کتابخانه عمومی بقیه اله در حال برګزاری می باشد لذا از همه برادران و خواهران دعوت می شود در این مسابقه شرکت نمایند، مهلت شرکت و نام نویسی تا پایان ماه صفر می باشد،

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۲
کتابخانه بقیه الله میانشهر

((وبهترین ساعات عمرت را آن وقت بدان که با خداى خلوت کرده‏ اى و مشغول عبادت و بندگى او هستى و اگر چه همه اوقات از آن پروردگار است، در صورتى که نیتها پاکیزه باشد و مردم در آن اوقات در آسایش به سر برند. باید در بهترین اوقاتى که دین خود را در آن، خالص براى خدا اختصاص مى‏دهى به برپایى واجباتى که مخصوص خداست مشغول باشى پس بخشى از شب و روز تن خود را خاص پرستش و بندگى حضرت او قرار ده و هر چه تو را به خدا نزدیک مى‏کند بدون هیچ کم و کاستى بجا آور، گر چه خود را به زحمت اندازى و تنت آزرده شود. و چون در بین مردم به نماز جماعت مى‏ایستى نه آن قدر طول بده که مردم از نماز جماعت دلسرد شوند و نه آن قدر با عجله بخوان که رعایت طمأنینه نماز نشود. که در بین مردم افرادى ناتوان و بیمار هستند و یا کارى دارند که باید به دنبال آن بروند))



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۸
کتابخانه بقیه الله میانشهر

با سمه تعالی

با توجه به اینکه کتابخانه بقیه اله میانشهر به عنوان کتابخانه خیر ساز شناخته شده  صدا و سیمای مرکز استان طی مصاحبه ایی با  آیت اله دکتر احمد بهشتی از طرف خیرین کتابخانه ساز میانشهر به ساخت مستندی از این شخصیت ولا مقام و ګفتګو در این زمینه با ایشان پرداختند. این مصاحبه با حضور رییس اداره کتابخانه فسا -شهردار میانشهر -مسول دفتر امام جمعه -مسول کتابخانه بقیه اله و ګروه فیلمبرداری صدا و سیمای مرکز استان در کتابخانه بقیه اله میانشهر انجام شدو آیت اله دکتر بهشتی پیرامون اهمیت کتاب و کتابخانه و نقش مهم آن در جامعه و هر شهر و روستا مطالب مهمی بیان فرمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۰
کتابخانه بقیه الله میانشهر

با سمه تعالی.تیتر: مسابقه بزرگ کتابخوانی «نامیرا» در فسا برگزار می گردد.

 

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا با همکاری آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا همزمان با ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی  با محوریت کتاب «نامیرا»  می نماید.


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، فیروزی در این باره گفت: این مسابقه همزمان با پویش مطالعاتی روشنا با محوریت رمان «نامیرا» نوشته صادق کرمیار، تا پایان ماه صفر ادامه دارد. و شرکت کنندگان و علاقه مندان می توانند به صورت هم زمان در دو مسابقه سطح کشور و شهرستان فسا شرکت نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در ادامه اظهار داشت: علاقه‌مندان پس از تهیه کتاب می‌توانند کد 10 رقمی ارائه شده با کتاب را به سامانه 3000868585 ارسال کرده تا در قرعه کشی 72 سفر زیارتی به عتبات عالیات و هدایای دیگر در سطح کشور و با تکمیل پرسش نامه در قرعه کشی10 کارت هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی در سطح شهرستان فسا شرکت داده شوند.

 

علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه تا پایان ماه صفر به آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع)، امام زاده حسن(ع) و شاهزاده قاسم (ع)، کتابخانه های عمومی شهرستان فسا و اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان فسا مراجعه نمایند.


نامیرا رمانی تاریخی است که ریشه در واقعیت کربلا دارد. عنوان این کتاب نیز همین مساله را تداعی می‌‌کند و تاکید به روی فراموش نشدن نام کربلا واقعه عاشورا دارد. این رمان تحلیلی دارد که به زیبایی تمام توانسته هنر و تحلیل تاریخ را با خود تلفیق کند.

 نامیرا اثری است که با مطالعه آن می‌توانیم بینش نویی نسبت به اتفاقات صحرای کربلا به دست آورد و به خوبی به سوالاتی اساسی درباره واقعه عاشورا از جمله علت حرکت امام از مدینه به کربلا، افرادی که با امام به مقابله پرداختند و علت اقدامشان و... پاسخ داده است.



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۴
کتابخانه بقیه الله میانشهر