کتابخانه بقیه الله(عج) میانشهر

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

: به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا و شهرداری و شورای شهر فسا


«نذر کتاب» با شعار«به کتاب هایت بال بده...»

 

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا و شهرداری و شورای شهر فسا جشنواره مردمی «نذر کتاب» برگزار می گردد.

 فیروزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا درباره جشنواره مردمی «نذر کتاب» گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر فسا و کتابخانه های عمومی شهرستان، «نذر کتاب» با شعار«به کتاب هایت بال بده...» با هدف فرهنگسازی برای اهدای کتاب و مشارکت مردم در تامین منابع کتابخانه های عمومی از 22 آذر ماه 94 به مدت 2 ماه برگزار می گردد.

وی دراین باره اظهار اشت: در این طرح مردم می‌توانند کتاب‌هایی خوانده شده، بلااستفاده و ... را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا هدیه نمایند. تا مخاطبین بیشتری از آن بهرمند شوند.

فیروزی در ادامه بیان داشت: فرهنگسازی برای «نذر کتاب» یکی از روش ها ترویج فرهنگ کتابخوانی است و اهداء کنندگان کتاب نیز جایگاه ممتازی در ترویج مطالعه دارند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا، اظهار امیدواری کرد: با شروع جشنواره «نذر کتاب» و اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی، ارتباط مستمر اهدا کنندگان با کتابخانه های عمومی شکل می گیرد.

وی در ادامه گفت: عضویت رایگان اهداکنندگان کتاب در کتابخانه ، معرفی در رسانه ها و مطبوعات، شرکت در قرعه کشی و اهداء جوایز و ... بخشی از خدمات این اداره به اهداکنندگان کتاب است.

فیروزی از شهروندان و سازمان هایی که دارای کتاب ها و کتابخانه های بلااستفاده و خوانده شده و ... هستند دعوت کرد با شرکت در جشنواره «نذر کتاب» و اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی، امکان استفاده اقشار مختلف از کتاب را فراهم سازند و به ترویج فرهنگ مطالعه کمک نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات، کتاب‌های کودک و خانواده، علمی و دانشگاهی، کمک درسی و رمان و داستان مورد توجه بیشتری از سوی اعضاء کتابخانه ها قرار گرفته‌اند، بنابراین از مردم درخواست می‌شود برای شرکت در طرح نذر کتاب این موارد را مدنظر داشته باشند.

آدرس کتابخانه های عمومی:

1) کتابخانه عمومی آیت الله دکتر احمد بهشتی: بلوار معلم، روبروی هنرستان کشاورزی، تلفن : ۵۳۳۳۵۴۳۵

2) کتابخانه عمومی شهید جاویدی: بلوار شهید مطهری، سه راه بیمارستان قدیم، روبروی آزمایشگاه دکتر خورشید، تلفن : ۵۳۳۵۲۶۰۶

3) کتابخانه عمومی بقیه الله: میانشهر،خیابان امام مهدی (عج)، کتابخانه عمومی بقیه الله میانشهر، تلفن :۵۳۴۴۳۱۰۰

4) کتابخانه عمومی امام جعفر صادق: زاهد شهر، بلوار امام حسین، جنب حسیینیه امام خمینی، کتابخانه عمومی امام جعفر صادق، تلفن :۵۳۴۳۳۲۴۱

5) کتابخانه عمومی غدیر:  ششده، خ امام علی (ع)، کوی شهید نعمتی، روبروی هنرستان باقر العلوم، تلفن : ۵۳۴۶۲۱۵۰

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۳
کتابخانه بقیه الله میانشهر